/ VÝSTAVNÍ STÁNKY /

Vytváříme zakázkové veletržní stánky a expozice, které upoutají pozornost návštěvníků a přinesou Vám výsledky. Naše konstrukční řešení jsou vytvářena zkušenými inženýry a designéry, která odpovídají Vašemu rozpočtu, předčí Vaše očekávání a urychlí návratnost investic.

Proč bychom měli Váš veletržní stánek dělat právě my?

Konstrukce výstavního stánku

Uděláme pro Vás profesionální inženýring, řešení a vývoj, 3D modely, výkresovou dokumentaci.

Design expozice

Jsme mimořádně kreativní. Tvoříme vždy originální a neokoukané výstavní stánky, které přesně odpovídají brandingu Vaší společnosti.

Komunikace značky

Náročnějším zákazníkům můžeme vytvořit displeje pro prezentaci výrobků na míru, případně můžete využít naše zkušenosti práce se světlem.

3D vizualizace

Díky 3D vizualizaci jsme schopni Vám efektivně představit každý detail našich nápadů ještě předtím, než se začne Váš výstavní stánek vyrábět.

Materiály

Dokážeme pracovat s širokou paletou materiálů. Naší oblíbenou disciplínou je netradiční využití materiálů, které vždy přináší do návrhu výstavního stánku svěží nádech.

Pár tipů na závěr

Jak na Váš výstavní stánek přilákat ty správné návštěvníky?

  • Správný první dojem - Váš výstavní stánek je Vaše výloha a měl by vybízet stejně jako přímé pozvání "pojďte dál". Správný výběr grafiky a vystavení produktů Vám pomůže pozvednout image, kterou chcete vytvořit.
  • Malé může být také krásné - Vystavovat je o ambicích, ne o velikosti rozpočtu. Příliš často se lidé nechají unést myšlenkou, že velikost je nad vizí. Rozhodování o prostoru, který bude vyhovovat Vašim záměrům není snadné, ale věřte, že i malý výstavní stánek může svoji úlohu splnit.
  • Váš cíl je i náš cíl - Není snadné vytvořit předem jasné a přesné zadání pro zhotovení výstavní expozice. Nám však stačí vysvětlit Vaše hlavní záměry a ambice, které Vás na veletrh vedou a pak spolu můžeme pracovat na jejich dosažení.
  • Reklamní předměty - Nemálo financí se vynakládá na promodárky, které se nevztahují ke sdělení nebo Vaší značce. Ty pak často končí na podlaze výstaviště nebo zapomenuté v šuplíku.
  • Zaútočte na smysly - Vizuální vjem je dominantí smysl, ale nejen ten je člověku vlastní. Zaujměte i další smysly návštěvníků - chuť, čich, hmat a sluch.
  • Vyberte správný tým - Přesvěčte se, že Váš tým je aktivní a přátelský za všech okolností.
  • Nezapomeňte - Vyzvěte své zákazníky na webu a sociálních sítích, aby navštívili Váš výstavní stánek na veletrhu.

>> NAPIŠTE NÁM

Back to TOP